kojih bre 10 minuta? nek se provoza direktor gspns-a sesticom u 7 ujutro, prvo sto se bus ceka po 20 minuta jer se redovno pokvari ili bude prepun i ne moze se uci
Ako vidite nekog vozača da ne kreće na vreme prijavite ga GSP i medijima, verujem da će mnogi novosadski biti srećni da o tome izveste. Ja nisam ubeđen, da je to tako, jer znam da ogromna većina vozača savesno obavlja svoj posao i nikada nisam video da vozač stoji radi svoje pauze. Kašnjenja - samo ako je negde gužva, pa onda ne krene na vreme, koliko sam dosada za 20 godina imao prilike da vidim.
U pitanju je povećanje broja autobusa na liniji broj 6, do čega će najverovatnije doći. Nije mi jasno zašto ste toliko negativni, zaista imate loše shvatanje situacije.
Ja sam generalno zadovoljan uslugama gradskog saobracajnog preduzeca,treba ipak biti realan svako povećanje broja novih vozila zahteva i povećanje troškova a samim tim i cenu karte.
Ja nemam loše iskustvo sa NS prevozom. Mislim, nije kao u Briselu ali nije ni los za nase standarde. Jedino bih dala predlog rukovodstvu GSP da podeli dezodoranse i sapune putnicima, pogotovo leti
Mogli bi da povecaju broj polazaka i na liniji br 12, a pogotovo da kontrolisu vozace zbog nepostovanja vremena polaska sa pocetne stanice. Mnogi od njih citaju novine, pricaju telefonom, puse i sl, a red voznje ko j***.
A da mi u Srbiji konačno sednemo i počnemo da rešavamo probleme na razuman način.
Razgovarati i naći optimalno rešenje,nije teško...
Od loših komentara i prebacivanja odgovornosti niko nije na dobitku.
Ako problem postoji, hajde da ga rešimo...
Volim Novi Sad
pa kad grad kupi autobusa biće više polazaka to je svima poznato-kako povećati broj polazaka sa ovim krševima koji svako jutro kako-tako izađu iz garaže ,a za to su zaslužni radnici koji krpe koliko mogu danju i noću a ne tamo neki direktori i administracija koje nije briga ni da li ima delova.Kakvi su dobro je da uopšte idu autobusi,oni se bore za auto škole,golf terene,turističke agencije......
Takodje bi bilo lepo i da se poveca broj polazaka na liniji broj 1 koja saobraca od Klise do Limana I i obrnuto, s obzirom da je trasa veoma lepo osmisljena pa samim tim ima dosta putnika koji putuju do centra grada, univerziteta i Stranda leti. Moram da primetim da je ona ovoj liniji nesnosna guzva leti i pred Novogodisnje praznike, kada veliki broj putnika koristi ovu liniju da bi se prevezao do trznog centra " BIG".
Od kada je "silom prilika" potisnut gosp.Rajko Pejić sa mesta direktora GSP i to od vrlo nestručnog čoveka, ali politički podobnog Bogaroškog, gradjani Novog Sada su uskraćeni za pristojan gradski prevoz. Odlaskom g.Pejića odmah se osetila nestručnost organizacije u prevozu, linije su sa duplo dužim intervalom vremenskih polazaka - nešto što smo čekali 10 min.sada je to 19-20 minuta, stajanja na okretnicama po 10-15 minuta, sustizanje autobusa jednog za drugim, pa sledeći se čeka 30 minuta, zatvaranje vrata "ispred nosa" posebno starijim gradjanima, korišćenje mobilnih telefona tokom vožnje od strane vozača.... i niz drugih bahatosti, koje se kod g.Pejića nisu smele desiti i koje je sankcionisao, pa se znao red i poštovanje pri vožnji na bilo kojoj liniji. Linija 12 je od 01.12. znatno skraćena, ali u korist vozača da više stoje na okretnicama, a razmak polazaka se povećao i sada još redji nego što je bio, te je ovo postala najgora linija revoza.
Vreme je da se direktor RAZBUDI I NAUČI POSAO ZA KOJI PRIMA PLATU.
Ne trebaju tu nikakve peticije, lepo se ode u GSP i lepo razgovara, iznesu argumenti i problem se reši.
Ovu peticiju mogu da potpišu i ljudi iz Meksiko Sitija i to automatski nije validna peticija.
Nije direktno vezano za temu ali da li je normalno da se popred skole i vrtica u ulici Cirila i Metodija voze 2 linije?
Ulica je toliko uska da kada da se 2 autobusa ne mogu mimoici vec jedan skrece na travnjak da bi drugi prosao. Od decembra je tu i linija 12 koja kruzi oko skole!!!
Zar to ne moze da ide bulevarom koji je u blizini.
Trebalo bi pojačati sve linije jer je strašno kakve su gužve i koliko retko idu autobusi. Uveče skoro sve linije polaze na 20 minuta.
Sa ovako lošim javnim prevozom je sve više automobila na ulicama, što znači da treba više parkinga i saobraćajnih traka, a ostaje manje mesta za zelenilo, trgove, pešačke i biciklističke staze i sve druge humane sadržaje u gradu.
Da li će gradski oci ikada shvatiti suštinu saobraćajnih problema u gradu? Ponudite ljudima kvalitetan javni prevoz i smanjiće se broj automobila na ulicama grada. Kvalitetan prevoz podrazumeva nove autobuse, više polazaka i linija, jeftinu cenu karte, više vrsta karata, efikasan sistem naplate karata i ulazaka u autobus (ovaj primitivni sistem ulaza na prva vrata mogu priuštiti gradovi u kojima u autobusu nema više od 20 ljudi, kod nas, gde se vozi i više od 100 ljudi, to je nemoguća misija).
Da li je normalno da se autobus zadrži na svakoj stanici po 2 minuta? Da li je normalno da vozač viče na starijeg putnika? Da li je normalno da gradsku liniju čekate pola sata? Da li je normalno da ne možete da uđete u autobus jer se štedi na putnicima, a ne na platama u JGSP-u? Da li je normalno da su kontrolori neljubazni, neuredni i bahati? Da li je normalno da i dalje voze autobusi iz 1981. godine? Da li je normalno da JGSP vozi na međumesnim linijama (Temerin, Beočin, Sremski Karlovci), a nema dovoljno vozila ni za Grad Novi Sad?
Ујутру се у шестицу једва може ући и то прије највећег шпица, како је касније могу замислити. Годинама сам се чудио како дупла 7-ица на потезу од Лимана 4 до Сателита зврји готово празна и још иде сваких 11 минута док 6 чекаш дупло дуже и на крају питање хоћеш ли ући.
nemojte pogresno da me shvatite ali potpisali bi mnogi stanovnici adica peticiju kada bi imali kompjutere tj. internet.
zapravo, kada bi znali da citaju i pisu.
zapravo....
bitno je da ce brzi vozovi od beograda do panceva da saobracaju na 5 minuta kako kaze ministarka za sve. ostatak srbije najbolje da se preseli tamo jer koga briga kako mi zivimo.
davno sam hteo da predlozim da nije potrebno deset nocnih autobusa i deset vozaca vec upola manje , s tim sto bi autobus kad odveze npr na paragovo i vrati se u grad odmah kupio putnike za klisu pa u povratku za adice. ne bi bilo praznog hoda i vecina bi bila zadovoljna. mogla bi da se postignu po dva polaska u jednoj noci.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građani traže da se poveća broj polazaka šestice
Novi Sad
•25.12.2014.
•16:39 > 06:58
Komentari 28
Mihalj
master
nezadovoljan
Gagi
Stojan
Siniša
sh
telep(atija)
limanac
da 12.tica i dalje polazi sa Telepa i da produzi iz Centra do Klise, kao u stara dobra vremena.
Ovim bi se povecao broj polazaka u pravcu Klise.
Budimo uporni, pokrenimo neku akciju ili peticiju ka upravi
GRAS-a.
Razgovarati i naći optimalno rešenje,nije teško...
Od loših komentara i prebacivanja odgovornosti niko nije na dobitku.
Ako problem postoji, hajde da ga rešimo...
Volim Novi Sad
koliko placaju reket, izdrzavanje stranaka i finansiranje izbora
naslo bi se novca za nove autobuse a ne samo za cirilicne displeje.
bilo i tu i za postavljanje tramvajskih sina
gsp
exc
Klisanin
toma
Vreme je da se direktor RAZBUDI I NAUČI POSAO ZA KOJI PRIMA PLATU.
Mirko 712
Ovu peticiju mogu da potpišu i ljudi iz Meksiko Sitija i to automatski nije validna peticija.
Realista
Shin Sekai
pokretac peticije
Ja sam pokrenula ovu peticiju , molim vas potpisite. Hvala
Ulica je toliko uska da kada da se 2 autobusa ne mogu mimoici vec jedan skrece na travnjak da bi drugi prosao. Od decembra je tu i linija 12 koja kruzi oko skole!!!
Zar to ne moze da ide bulevarom koji je u blizini.
Nikola
Sa ovako lošim javnim prevozom je sve više automobila na ulicama, što znači da treba više parkinga i saobraćajnih traka, a ostaje manje mesta za zelenilo, trgove, pešačke i biciklističke staze i sve druge humane sadržaje u gradu.
Da li će gradski oci ikada shvatiti suštinu saobraćajnih problema u gradu? Ponudite ljudima kvalitetan javni prevoz i smanjiće se broj automobila na ulicama grada. Kvalitetan prevoz podrazumeva nove autobuse, više polazaka i linija, jeftinu cenu karte, više vrsta karata, efikasan sistem naplate karata i ulazaka u autobus (ovaj primitivni sistem ulaza na prva vrata mogu priuštiti gradovi u kojima u autobusu nema više od 20 ljudi, kod nas, gde se vozi i više od 100 ljudi, to je nemoguća misija).
Da li je normalno da se autobus zadrži na svakoj stanici po 2 minuta? Da li je normalno da vozač viče na starijeg putnika? Da li je normalno da gradsku liniju čekate pola sata? Da li je normalno da ne možete da uđete u autobus jer se štedi na putnicima, a ne na platama u JGSP-u? Da li je normalno da su kontrolori neljubazni, neuredni i bahati? Da li je normalno da i dalje voze autobusi iz 1981. godine? Da li je normalno da JGSP vozi na međumesnim linijama (Temerin, Beočin, Sremski Karlovci), a nema dovoljno vozila ni za Grad Novi Sad?
....
zapravo, kada bi znali da citaju i pisu.
zapravo....
bitno je da ce brzi vozovi od beograda do panceva da saobracaju na 5 minuta kako kaze ministarka za sve. ostatak srbije najbolje da se preseli tamo jer koga briga kako mi zivimo.
davno sam hteo da predlozim da nije potrebno deset nocnih autobusa i deset vozaca vec upola manje , s tim sto bi autobus kad odveze npr na paragovo i vrati se u grad odmah kupio putnike za klisu pa u povratku za adice. ne bi bilo praznog hoda i vecina bi bila zadovoljna. mogla bi da se postignu po dva polaska u jednoj noci.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H